Merhaba arkadaşlar , doğum yapalı 4 ay olacak bu 3. Adetim . 2. Adetim de çok kanamalı geçti 15gün sürdü. Şimdi 3. Kez adet oldum Buda çok kanamalı geçiyor . 2-3 saatte bir ped değiştirmek zorunda kalıyorum 15gün boyunca sizce bu normal mi ? Doktorada gitmedim bunun için normal olup olmadığından emin olamadım . Tecrübelerinize ihtiyacım var .