Evett bugün 21. Günümüz taçlı kızımla 🐣👼🏻
Dünden beri uyurken çok fazla ses çıkarıyor normal mi acaba? Gazı olduğu zaman ıkınma sesi çıkarırdı sadece, şimdi ıkınma azıcık azaldı ama bu defada değişik sesler çıkarıyo ehh ehh felan diye, gece bazen ağlar gibi oluyo böyle seslerde çıkarınca uyandı herhalde diyorum gidiyorum beşiğine yok uyuyor, sonra esner gibi ses agu gugu tarzı yada hıçkırık sesi gibi sesler çıkarıyor sizin yeni doğanlarda böyle mi ben panik bir anne olunca herşeyden bir mana çıkarıyorum sanırım 😂