Merhaba canım anneler, 7 ay önce doğum yaptım. Sezaryenle oldu. Şu an korunma yöntemi olarak prezervatif kullanıyoruz. Bugüne kadar herhangi bir patlama sızıntı vs gibi durumla karşılaşmadık. Oldukça dikkatliyiz. Her ay adetim bi kaç gün gecikirdi ama bu ay 6 gün gecikti. O kadar korkuyorum ki test yapmaya. Sizce adet düzensizliğinden midir yoksa hamilelik gibi bi durum olabilir mi? Doktorum sezaryen sonrası ilk 18 ay düzensizliğin normal olduğunu söyledi ama şu an içim çok fena bi korkuyla dolu