Melis1706 Sdkanur yok hic pazar mesaj gelmedi bana oyle ben genelde kargo takip uygulamasindan bakiyordum
Melis1706 Sdkanur geliosa iyimis valla ben hep kargo yollari gozluyorum n11 den suan mesela bekliyorum keske gelse😂😂
sinoli Sdkanur Aradığında evde değilim kapının önüne bırakın de gerçi bizim kapıcı var ben ona güvenerek bıraktırıyorum ama uzun süreli değilse bıraktırım bişey olmaz önemli bişey de değilse