Bebegimlemutluyum3 Arkadaşlar dün yüksek ateşle hastaneye geldik idrar yolları enfeksiyonu kapmış yatış verdiler kaç gün kalcaz diyorum net bişey diyemeyiz diyolar.. basiniza geldi mi daha önce bebeğim iyi olur dimi 😔4.5 aylık
Seymadefne Biz de 4 aylığız bugün enfeksiyon dediler yarın tekrar tahlil vericez. Tekrar çıkarsa yatış galiba. Nasıl bir tedavi süreci var ? Geçmiş olsun iyileştiniz mi ?