Arkadaşlar doğum yapalı 17 gün oldu, kanamam sümüksü yapışkanımsı bir şekilde geliyor arada, ara ara normal adet gibi oluyo. Normal doğumdan sonra sanki hep adet kanaması gibiydi, sezaryene özgü
bişey mi böyle sümüksü akıntı gelmesi? Yaşayan yada bileniniz var mı