52 günlük olduk 2 3 gunden beri anlamsiz bi sekilde iştah kaybı var normalde gunluk 700 cc mama alan bebegim 2 3 gundur 400 450 zor icmeye başladı hayir bi sikintisida yok aglama zirlamada yok kakasinida gunde 2 kere yapardi 2 gunde 1 kez yapti onuda kabiz diye düşündük fitil yaptık cocuk bi yapti gayette akiskan kivamli kabizlikla alakasi dahi olmayan bi kaka artik kendime kiziyorum nerede hata yapıyorum diye zaten 7 24 kucak isteyen bi bebegiz 24 saat ya kucagimda ya ayagimda artık gercekten tükendim bunlara raziyim beslenmesi ve kaka olayi beni inanilmaz derecede strese sokuyo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭