Babyboymomm Bebeğim 2 aylık gece 4-7 arası genelde ıkınmaları oluyor sürekli uykudan uyandıracak derece ağlamaları felan bunu yaşayan oldu mu me zaman geçiyor 🥹
sinoli Babyboymomm Gaz damlası kullanıyor musunuz? O aylar da oluyor genel de 3 ay 9 günlüğüz rahatladık dönse gaz çıkartıyor 🤣
Esraerdemserin Babyboymomm benimde bebeğim üç buçuk aylık aşırı gazlı bir bebek. Gece on dedim mi kurulu alarm gibi ağlamaya başlıyor gaz çok sıkıştırıyor. Gaz damlası nurse harveys ile beraber probiyotik maflor kullanıyorum. Doktora sordum prematüre doğduğu için gaz sancılarının daha uzun süreceğini söyledi. 33. Haftada doğmuştu
Donay444 Babyboymomm benim bebeğimde 50 günlük çok ıkınıyordu biraz karnına masaj yapıyorum sonra iki bacağını da karnına doğru bastırıp çekiyorum ve çok kez tekrarlıyorum böyle alttan çıkarıyor gazını
Summerwine95 Babyboymomm benimkide aynı son 3 gündür.Tuvaletini yaosada,osursada,geyirsede o saatlerde durmuyor.Ikıniyor eli kolu ayrı oynuyor.Zor uyutuyorum.Probiyotik kullanıyorum 2 gündür inşallah fayda eder
Babyboymomm sinoli yalnızca probiyotik kullanıyoruz gaz damlası kullandık bir ara çocuk yine rahatlamadı bu söylediğim olay her gece var gaz damlası olsun olmasın doktorumuz da artık gaz damlası onaylamadı kullanmayın dedi
Babyboymomm Esraerdemserin ayy bir an önce hepimiz kurtulalım gerçekten çocuğum oldu diye sevinemiyorum yaaa şu gazdan illahlah ettim
Babyboymomm Donay444 yapmadığım şey kalmadı yok çıkartmıyor ki zaten o kadar ıkınmaya yapsa yapardı yani o ıkınma başka bir ıkınma internette okumuştum o saatler de beyin bağırsaklara sinyal veriyormuş uyandırmak için gibi bir şey mesela şu an geçti gaz çıkarttı mı derseniz çıkartmadı ama ıkınması yok
Babyboymomm Kubra226 ayyy nerde o günler 🥺 çok bunaldım ne zaman rahat edeceğiz geceden beri 100 kere kalktım
sinoli Babyboymomm Ya öyle bişey ki bi anda bitiyor desem inanır mısınız ama arada yine oluyor tabiki bizimde o bitse keyfi uyumaması başlıyor 😬 ne zaman kızım güzel uyuyor desem 5’te ayakta oluyor 🤦🏻♀️
Dlk55blt-rdvn Babyboymomm malesef ama biz de alerji şüphesi var buyüzden de gazı uzun sürüyor olabilir