dnydny23 Bebek telsizi mi yoksa kameralı telsiz mi tercih ettiniz ? Tecrübelerinizi yazabilir misiniz ?
durukusunannesi_ dnydny23 ben kamera aldım çünkü benim ki ağlayarak uyanmıyor uyanıyor kendi kendine battaniyeyle fln oynuyor beşikte ters dönüyor görmem lazım mecburen ama bakmadığım anlarda da seste duyabiliyorum ses verme özelliği de var
NumanAtakan dnydny23 ben de kamera aldım görmek daha çok rahatlatıyor bilmiyorum telsiz ilk aylarda kullanıma uygun belki ama uzun zaman kullanım için kamera aldım ilerde dönebildiği günleri de düşündüm boğulma riski onun dışında yatağından kalkma riski filan telsizi ilk 6 ay hatta belki daha kısa süre kullanım sağlarım diye kamera aldım
miniknugget dnydny23 Ben uygulama indirdim eski telefonumla suanki telefonuma, telsiz olarak kullanıyorum ihtiyaç olduğunda, görüntülü kullanmak istenildiğinde yıllık 150 tl ama bana telsiz yetiyor ücretsiz kullanıyorum
Apsvr dnydny23 kesinlikle kamera , yatakta bulunan her hangi bir ögeyi agızlarına götürebilirler burunlarınu kapatabilirler görmek daha cok icini rahatlatıyor insanin
Happymomnes Bence kamera bazen uyandıktan sonra oynarken battaniyeyi yüzüne çekebiliyor ve ses çıkrmıyor. Ben gördüğüm zaman daha rahat ediyorum.