Bebeğim gündüzleri çok güzel gaz çıkarıyor 8 ay 8 günlük ama geceleri su 3 haftadır sürekli ağlıyor gözü kapalı ağliyot karnı taş gibi masaj yapıyorum gaz çıkartıyor biraz ama hala var baya gazlı yani doktoruna söylemiştim yapacak birseu yok ona takip et demişti ama böyle olmaz ki çocuk 15 dk ya bir uyanıyor ağlıyor gözü kapalı bende yoruldum artık uykusuzluktan migrenim tutuyor başına gelen var mı naptınız lutfen cevap