Benkeyfimkahyasi90 çoğu anne gibi tüm anneler bebeği için endişelenir çoğu zaman kendimi dusunmuyoruz bile onlar için doğru olan da bu bence. Ama dış etkenler de çok yoruyyor zaten süreç zor duygular giriyor araya birde. Anneliği yaşayan insanlar bile anlamıyor bazen. Sağlık olsun ne diyeyim