10 ay 20 gunluk bebegim.Boynundan üstte 39 alt tarafı 37 derece sabahtan beri 4 saate 1 parol surup veriyorum ılık dus aldırdım ama bi sure düşüp yeniden çıkıyor ateşi geceden beri gözümü kırpmadan başında bekliyorum ne yapmalıyım kafası çok atesli acile gideyimmi sizce