Kızlar ben bu hafta ebebekten aldım oğlum için 3ay 20 günlük boynu yok denecek kadar kısa olduğundan bi sürü gömleği var yakası rahatsız eder diye giydiremiyorum ben de bayram için tişört hırka ve penye pantolon seti aldım waffle şeklinde kumaşı mavili kremli hatta yıkadım astım dolabına millet ilk bayramlığı böyle mi alınır günlük kıyafet bu dedi değiştiremiyorum da dörtyüz lira verdim moralimi bozdular illa papyonlu rahatsız askılı takımlar mı giydirmek gerekiyo sonrasında da giyemeyecek onları en azından bunları hep giyer