Birisi_ Bebegim hasta birnu tikali ondanmi atak haftasi mi geldi bilmiyorum ama meme reddi var ve cok gazi var ne yapicam ben az az emiyo 3 saat emmiyo bugun cok agliyodu cok huzursuzdu
Ysrrr11 Birisi_ Gazdan dolayı da emmek istemiyor olabilir karnına masaj yapın gazını çıkarmaya çalışın bir duş aldırın rahatlatır bebeği burnunuda açar
Yekbarnes Birisi_ atak döneminde olabilir, biberon kullanıyorsa meme reddi yalabilir. Benim 41 günlük oğlumda meme reddi var
Ysrrr11 Birisi_ I love you masajı var o çok etkili birde her hareket sonrası bacaklarını karnina doğru götürün o şekilde belki çıkar emzirmeden önce mutlaka çıkartın gazını özellikle ilk uyandiklarinda çok güzel çıkıyor
Birisi_ Ysrrr11 emdikten sonra mayisiyo uyuyo uyanik oldugunda cikariyoda uyurken ustten cikaramiyorum