KucukAnne344 palmiye ağacından çok yüksek ısıda üretilen bir yağ bu yüzden zararı çok, verdiğim paketli gıdalar da asitlik düzenleyiciler ve Palm yağı olmamasına ben dikkat ediyorum. Mesela bebek atıştırmalıkları oluyor içerikleri temiz onlardan alıyorum