ikicocukcokcocuk 5aylık bebeğim dünden beri ateşli sadece ateşi var bu arada geziyor sürekli ılık duş calpol bezi ıslatıp yapıyorum sürekli ama düşmüyor ne yapmam lazım hızlı düşürmek için
Minico ikicocukcokcocuk Ateş direnç gösteriyorsa mikrop kaynaklıdır. Doktora götürmenizde fayda var geçmiş olsun
tuval ikicocukcokcocuk ateş normal görünüyor aslında 4 saatte bir calpol ve dolven dönüşümlü verin dediler bana 4 saat yani sık
tuval ikicocukcokcocuk ve ilk hafta ateş normal dedi doktor ince giydir ayağına çorap giydir üzerine şort tshirt ve örtü bir süre örtmeyin ince örtü örtün müslin
Prenses_annesi04 ikicocukcokcocuk ayağına limonlu su yap ıslak bezle öyle duydum ama denemedim onu dene acaba dismi çıkıyor ensesi sıcaksa dişi cikiyodur zaten diş ateşi 38 i gecmez en fazla 38 buçuk olur
tuval ikicocukcokcocuk korkmayın farklı şeyler denemeyin soyun çocuğu ilacını verin acile bizde gitmiştik dedikleri o 4 saatte şurup ince giysin ılık su. Odayı da havalandırın az. Vücudu savaşıyor ateş iyi aslında ve bol sıvı verin emiyorsa sık emzirin çok geçmiş olsun
Prenses_annesi04 ikicocukcokcocuk hayır suya limonu damlatın soğuk suya sonra ıslatın bezi ayağının üstüne verin yani öyle okudm bir posta umarım işe yarar ve kıyafet lerini çıkarın ev 25 26 derece olsun stesi duunce giydirin gwcmis oslun
ikicocukcokcocuk Prenses_annesi04 Deniyorum hemen teşekkür ederim şuan sadece atleti var üzerinde ev de iyi sıcaklıkta umarım düşer gözleri kızardı ateşten
Busranur34 Hastaneye gidecek kadar çok ateşi yok endise etmeyin üç günü geçer düşmesse o zaman bir doktora götürün enfeksiyon olabilir üç günü geçerse
_bahar_ ikicocukcokcocuk sürekli düşürmeye çalıştığım için tekrarlıyor çocuğun durumu nasıl keyfi yerinde mi halsiz bitkin mi