biyiksiz_yorumcu Oğlum 3 yaşında alerjisi olduğu için bebeklik aşılarını yeni tamamlıyoruz dün aşısını yaptırdım ama kolu şişti normalmi ? Ne yapmam gerekiyor
TRTCOCUK biyiksiz_yorumcu normal bişey yapmanıza gerek yok ama şişlik olduğu zaman banyo yaptırmayın hemşire Bilgi vermiştir sanırım
biyiksiz_yorumcu TRTCOCUK banyo serbest dedi koluna kolonyalı pamuk koy dedi ama hafiflemedi yumurta gibi oldu ilk kez öyle oldu 🥺
Gryffindor Hangi aşılar yapıldı? 1.5 yaş aşısında oğlumun bacağı şişmişti. Kolonyalı pamuk koymultum ben de öyle söylemişlerdi. İki günde inmişti. Ama bir süre beze gibi kaldı
biyiksiz_yorumcu Gryffindor 3 aşı birden yapıldı çocuk felci , Opa diğerini bilmiyorum 🥺 5 li karma aşı yanlış değilsem
Gryffindor biyiksiz_yorumcu O zaman aynı aşı. Baya şişlik yapıyor gerçekten. Oğlumun bacağı hem kızarmıştı hem şişmişti bir de o bölge yanıyordu sanki sıcaktı. Hepatit a değil ama karma aşı yaptı