shiningmother34 Ikizoglusannesi06 ben normalde lazer epilasyon yaptırıyordum hamile kalınca yarım kaldı ve ben bu 9 aylık dönemde hep jilet yaptım direkt karardı kötü görünmeye başladı bende lazere tekrar başlayınca direkt açıldı eskisi gibi oldu