Poyrazveannesi1201 Merhaba kizlar bebeğim doğduğu andan itiberen sulu sarı kaka yapıyor onu yaparken bile çok zorlanıyor kabız gibi bizim gibi olan var mı yada sebebi nedir normal midir yardimci olurmusunuz ilk çocuğum tecrübesizim.
rabiamirze Poyrazveannesi1201 ek gıdaya baslayana kadar cok normal dedı doktorumuz sulu sarı olması anne sütüyle beslendıgı için ek gıdada zaten degısıyorumuş
Minnakordek Poyrazveannesi1201 kakada kan ve beyaz renk tehlike işareti sarı yeşil kahverengi normal kabul ediliyor mukuslu olması da tehlike bilgin olsun
Linabuse1002 Poyrazveannesi1201 benımde 2 bucuk aylık canım mamayla beslenıyor sulu sarı kaka hep kakası
Aslan12 Benim bebeğimde öyle kabız gibi yapana kadar çok zorlanıyor bende anlayamadım 2 aylık daha ilk bebeğim benimde
Esinum Poyrazveannesi1201 yeni saçılan bebeklerde kabızlık normal fakat ishal fazlaysa doktora gitmelisin
marinelife Tamamen normal onların daha sindirim sistemi gelişmediği için onu bile zor yapıyorlar benim oğlum da öyle masajla yaptırıyorum çoğu zaman kakasını. Ama en olmadık zamanda belinden taşıracak kadar kendisi yapar 😂🥰🩵