Merhaba kızlar. Maalesef böyle bir mecburiyetim var eczaneye gittim fakat kullanamazsınız diyip vermediler. 1 gün oldu çok stresliyim bebeğim 8 aylık bol bol emziriyorum. Doğumdan sonra hiç regl olmadım ve pcom vardı fakat yüne hiç risk almak istemiyorum 😔 özele gitmediğim için danışabileceğim bir doktorum da yok. Başına böyle bir durum gelen anneler var mı siz kullandınız mı? Eğer kullandıysanız hangi hapı kullandınız ve kaç saat emzirmediniz? Aradan 1 gün geçti umarım geç kalmamışımdır 😔😔