Tugcedemirr valla o bende de var yapmasam duramıyorum asla temizlik imandandır diye söyleyen bosa dememiş 😅 bayram geliyor die basladım hatta birer oda birer oda yapmayıncada işi kndimi suclu hissediyorum o süpürge ile hergun illa bi süpüreceğim snra toz alacagım ozonsuz bir il yapamam 😅