ikiprensesannesi94 Kızlar 17 günlük bebeğim çok gazı var nurse harveys damla aldırdım nasıl kullandınız etki ediyor diye okudum inşallah işe yarar sabah akşammı verdiniz yoksa günde bir kere mi
Atalante2705 ikiprensesannesi94 benim doktorum hiç bi gaz damlasını önermiyor bu gaz damlaları bebeklerin bağırsaklarını tembelleştiriyor bağımlılık yapıp damlasın gaz yapamaz duruma getiriyor ve ilerde bağırsak problemlerine neden oluyolar zaten geçici bi süreç bi şekilde idare edin çok mecbur kalmazsanız damla kullanmayın dedi ve ben kullanmadım
Mom9 ikiprensesannesi94 valla bize etmedi. Surubu vardı bende bitirdim bi kutu. Bugün eczaneden wellcare provim kids aldım probiyotik bi de yanına sap simplex aldım. Bakalım çok etkiliymiş ikisi birden. Göriciiz :)
BurcuMasal Bana doktorum aynı zamanda probiyotik bir damla verdi nurse&harveys’i sadece akşam 10 damla kullan dedi ben faydasını görmedim açıkcası evet gaz çıkarıyordu ama sürekli ishal gibi kaka yapıyordu ve çok huzursuzdu
Esraarass BurcuMasal gaz ilacından sonra mı huzursuz oldu. Çünkü bende bir ara nurse harveys colex kullandım bir kaç gün çok güzel uyku yaptı rahat rahat uyudu oğlum ama sonra acayip ağlama krizleri başladı bir hafta boyunca. İlaçtan olabileceğini düşünüp değiştirdim tesadüf mü bilmiyorum ama o ağlama krizleri kesildi
[silindi] ikiprensesannesi94 farketmiyor eğer ağzını açmıyorsa veremiyorsanız emzirirken arada durup damlata damlata emzirebilirsiniz. Düzenli kullandıkça fayda görürsünüz
babyandmoms ikiprensesannesi94 sab simplexi bana kız kardeşim önerdi doktor aguline vermişti bizde hiç bir işe yaramadı tadı de kötü olduğundan istemiyordu sab simplex yemek için can atıyor bir de hemen işe yarıyor