Merhabalar herkese, ığdıra atamam oldu. Herkes iyi vs diyor şehir için sıkıntı yok ancak problemim şu: Bakıcı bulmak falan zor olur mu? Bakıcı birden işi birakabilir mi? İlçede çalışma ihtimalim de var şayet tuzluca ya da Aralık ilçesi olursa bakıcı tutan vs duydunuz mu? Bu konular hakkında tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?