Prenseslerinannesi123 Arkadaslar merhaba bugun oğlumun gozu çapaklanma yapti surekli sildim ama simdi sisme ve akıntı var ne yapsam iyi gelir nasil gecer
Minikkanarya Prenseslerinannesi123 merhaba çay ile silebilirsiniz 2 günde geçer 3 aylıkken benim oğlumada olmuştu doktor küçük ilaç kullanma çayla sil demişti
Burcu60 Prenseslerinannesi123 bizde de oldu ikisinden de intihap gibi aktı ama şişme olmadı doktor damla vwrdi geçti yine oldu yine kullanıyorum ılık suyla silin
EbruBayrak Eczaneye gidip göz damlası alabilirsiniz. Çocugunuzun durumunu söyleyin ona göre verirler. Yada imkanınız varsa bir doktora götürün onunda yapacagım göz damlası yazmak :) steril yazıyorlar zaten. Siz çay ile temizleyebilirsiniz.
Prenseslerinannesi123 EbruBayrak evde bi tane goz damlasi var 3 yasindaki kizim da goz nezlesi olunca doktor o damlayi vermisti acaba onu kullanabilir miyim ki yada bi pamuga damlatip onunla silsem birsey olur mu acaba
el1ff Demin bende farkettim tek gözüne olmuştu ve yeşillenmişti hatta çapaklandı bende temizledim ama napsam bilemedim 😔😔 neden oluyor acaba mikrop mu üşütmek falan mı yoksa
Prenseslerinannesi123 el1ff internetten okudugum kadariyla grip oncesi de olabiliyormus sizinki ne kadarlik yada okuldan bulasiyormus
EbruBayrak Prenseslerinannesi123 malesef yenisini alsanız iyi olur. Doktorlar pek önermiyor cunku. Açılınca belli kullanma süresi var. Bizimde göz pınarı tıkaıklıgında kullanım süresi 1 aydı. Eğer 1 ay içerisinde ise kullana bilirsiniz
el1ff Prenseslerinannesi123 benimde 6 aylık bende çay deneyeyim bugün olmadı doktora veya eczaneye giderim diyorum
Prenseslerinannesi123 Minikkanarya kizim da goz nezlesi olunca bana hemsire ne cayi ne anne sutu onlarla gecmez dedi simdi dha 6 aylik olunca ne yapacağımı bilemedim yarin hemen denicem cayi insallah gecer
Minikkanarya Prenseslerinannesi123 anne sütü geçirmiyor daga da kötü yapıyor şekerli olduğu için çocuğun gözleri daha fazla yapışıyor birbirine geçirir diye inanın çok denedim ama yok hep yapıştı çocuk gözlerini açamadıkça çığlık atıyordu artık sonra çayla temizlemeye başladım ilk sürdüğünde bile çocuğun bakışları değişti ilaç gibi düzenli kullanın geçecektir inşallah 🙏
Prenseslerinannesi123 Burcu60 serum fizyolojik su ilede sildim biraz daha duzeldi şişliği indi suan sadece kizarik ılık su ilede sildim bi am once gecer inşallah
Burcu60 Prenseslerinannesi123 ins geçer ama.bix hastaneye gittiğimizde çoğu bebek bu şikayetten gelmişti
Denizoo Sadece göz damlası yetmez bir de kremi var kapağa sürülen. Aynısı oğlumda olmustu 2 ilaçla hemen geçti şükür.