Brnnur Kızlar merhaba 5 gün önce doğum yaptm doğumdan öncede bacaklarım ayaklarım çok şişti sezeryan doğum yaptı ve sadece 2 kilo verdim şişliklerim arttı ne zaman geçer bilgisi olan yazabilir mi
Alparslan616161 Brnnur 1 sene oldu hala geçmedi bende ödemler ya sırtımda ödemlerim hala duruyor hiçbir kıyafet olmuyor 102 yle girdim 92 yle çıktım doğumdan 1 sene oldu hala 92 kiloyum
Minel-inannesi Brnnur benimde dogundan once hic ne elim sisti ne ayagim, dogum yaptim 3gun sonrasinda balon gibi oldum sistim kaldimdi 10gun icinde elimin ayagimin sisligi inmisti yuruyus hareket bol su icme sayesinde
TDKM Kişinin yapısına göre aslında tabii ilk kilonuza ve bedeninize geri dönemiyorsunuz çok uzun süreç istiyor çünki 40 gün sonra ödemler şişlikler iniyor sağlıklı ve ideal beslenilirse daha faydası olur tabii
Brnnur Minel-inannesi evet bende öyleyim 5. Gün hiç bi fark yok inşallah geçer ya çok rahatsız oluyorum
Busraa1002 @Brnnur doğumdan önce hiç şişkinliğim olmadı doğum yaptım bi hafta boyunca git gide şiştim sonrasında yavaş yavaş indi 1 ayda gitmişti şişkinliğim tamamen
Busraa1002 @Brnnur hamileliğimde 18 kilo almıştım 1 ayda 9 kilo verdim 2 ay oldu zaten doğum yapalı şuan kaç kiloyum bilmiyorum ama yavaş yavaş veriyorum sanki