Bende Dilan Polattan aldım tek seans şuanlık ama bana hiç emziriyorsan olmuyor demediler sadece 6 aydan önce hiç işlem yapmadıklarını söylediler bu ayın sonunda 6 aylık oluyoruz mayısta gidicem benimde kötü çatlaklarım var en çok karnımda nasıl olcağını görmek için tek seans aldım şimdilik