Merhaba arkadaşlar
Doğumdan sonra bebeğimi küveze aldılar ilk 2 gün sütüm göğsümde kaldı emziremedim ve hastane sağolsun sağmam gerektiğini de 3. Gün söyledi. Sağöaya başladığım 2. Gün sol göğsümün altında ceviz büyüklüğünde birşey geldi elime. Önce özel hastaneye gittm ameliyat dedi. Ultrasonda 6 ay düzenli takip önerildiği halde.. sonra emzirmede sorun yŞMak istemediğimden ameliyata yanaşmadım denemek için devlete gittim. Biyopsi vs varken neden direk ameliyat emziriyorsun dikişlerinden süt akar çok zor olur diyen bir dahiliye doktoru beni onkolojiye yönlendirdi şansıma çok iyi bir doktor denk geldi. Ultrason sonuçlarıma baktı beni elle muayene etti ve korkulacak hiçbişey yok göğüsler büyüynce eski kist ve kitleler de büyür bunun kanser ihtimali çok düşük dedi rahatladık. Yine de bir mr çekelm dedi. Dün mr girdim. 1 hafta sonra çıkarmış sonuç devlette:( içimde kuşku oluştu yine de .. var mı böyle başına gelen? Emzirme bitnce kendiğinden kitlesi kisti vs geçen varsa paylaşsın :(