Muray Merhaba kizlar ben yeniyim bebeğim 3 aylık sezeryan doğum yaptım gobegim hala aynı nasıl bu göbekten kurtulabilirim lütfen yardım edin
Asyaveannesi04 Muray sağlıklı beslenerek, imkanınız varsa yürüyüş, mekik çekerek ben bu şekilde verdim tüm doğum kilolarını
Semirinannesi28 Muray ay korse taktım ben çıkar çıkmaz hiç göbeğim kalmadı cok şanslıyım o konuda ama basenlerim olmustu iki aydır dipomix kullanıyorum 20 kg felan verdim cok sukurrrrr bebeğim 6 aylık emziriyorum bu arada 🙏
Msoyluu Muray merhabalar ben yeni dogum yaptim gobegim tamamen gitti diyebimirim herbalife ürünleri kullanıyorum ayrıca koçluğunu da yapıyorum bir sürü de dogum sonra si çok güzel kilo veren danışanların var size de tavsiye ederim 😇🥰
Muray Semirinannesi28 hangisini kullandınız dipomixi bende emziriyom bebeğim 3 aylık kullanabilirmiyim
Betullyilmaz_ Daha çok erken ama mekik gibi sporlar yapma. Dikişleri zorlama. Yürüyüş cok iyi gelebilir..birde değişik seyler içme emzidren annesin.. daha çok yenisin. Sağlıklı beslen mutlaka. Suyu da ihmal etme en az 3 lt
Semirinannesi28 Tugco evet ben gördüm ama görmeyenler de varmış öyle diyorlar birinci kişi ağzından duymadım da cok şükür ben gördüm 🙏
Semirinannesi28 Muray valla cankm 3 aydan sonra kullanilabilir diyorlar ben bebekliğin yazık diye 6 ayı bekledim fark etmiyor aromaları farklı sadece sende bebeğin daha minnacık bekle 6 aya kadar ek gıdaya geçirince başlarsın doya doya senin vitaminli sütünü alsın
1balkizannesi Muray Stayfit korse al giy 1 beden küçük al daha erken vaktin var gider emziriyor musun