Merhaba kızlar oğlum bir aylık geçen tırnağını keserken eline aniden çekti biraz fazla kısa kestim ama kanama vs olmadı biraz daha derine insem kanardı ama. Önce abisinin sonra onun kesmiştim dalgınlık işte temizlemeyi unutmuşum makası 😢 böyle oldu sizce nedendir eşim yakılmış iğne ile delip akıtalım dedi kendisinin batık geçmişi var, ama ben istemedim pazartesi kalça ultrasonu için çocuk doktorundan randevu almıştık o baksın görsün dedim. Ama içim içimi yiyor yaşayan var mı nedir sizce bu

