Premses Anneler bebeğim için almayı düşünüyorum da eve, kullanıp memnun kaldığınız markalar neler ? Tavsiyeleriniz için teşekkürler 🙏🏿🥰
Ahanife Premses medisana kullanıyorum ben de saat nem ısı gösteriyor güzel bir cihaz ama tek sorun benim için ışıksız olması geceleri kızımı emzirmeye kalktığım da saatte bakmak istiyorum göremiyorum
Babe Premses e bebekten baby&me almistim dogumdan sonra.Gayet kullanisli memnunuz isigi da var.Saat ısı ve nem gosteriyor
Pdr Weeweel in hem saat hem nem hem de ısı ölçer ini kullanıyorum. Dijital asılabilir ve masa üstü kullnılabilir.
Pdr 4 ay oldı kullanıyorum, doğru ölçüyor , temassız ateş ölçerin ortam ölçüm özelliği var ölçünce aynı sonuc. Eşim internet üzerinden aldı n11 veya trendyoldur.