Oğlum 2 yaşında travel sistem bayağı hantal bir bebek arabam var ama sürüşünden memnunum tek sıkıntısı fazla yer kaplıyor ve biraz ağır kapanması da bazen zorluyor bastonlar da ne bileyim oldum olası pek beğenemedim ve yere çok yakın geliyor arkadaşın kini kullandım çocuğun ayakları. Çok sarkıyor ama ısrarla oğlun büyüdü bak baston al çok rahat edersin falan dedi sizce gerçekten rahatlık mi almalı mıyım çoğu yere araba ile gidiyorum zaten ama bilemedim bazen toplu taşıma kullanırken zorlanıyorum bebek arabası ile birde bugün mesela taksiye binmek zorunda kaldım bindigim taksinin bagajına sigmadi bebek arabam