Kuzeybey2209 merhaba inşallah cevap verirsiniz benimde 17 aylık oğlum var özellikle son 1.5 2 aydır gözlerini yana kaydırıp kafasını omzuna eğip o şekilde yürüyordu özellikle dışarı çıkınca hala öyle bugünde gözünü yana kaydırıp kendi etrafında döndü 2 defa kızınca biakriyor ama sinirleniyor yaptırmadım diye ağlıyor bende korkuyorum ismin tepkisi var bazen bakmaz ama işine gelmezse göz teması var al ver komutu var kapat dediğim şeyi kapatır alkış bay bay cee yap dersek yapar pipi nerde kulak nerde dersek gösterir vs bizee otizmden korkuyoruz😥 sizin bebeğiniz ne durumda başka belirtileri neye dönmek dışında