Hayırlı geceler 🌸 20 lik dişimin iltihabı yuzunden antibiyotik kullanıyorum. Doktora o gun dogum kontrol hapi kullandigimi soyledigimde(zarari olur mu etkisi açısından azalmas olur mu gibisinden) sordum vallaha tam bilmiyorum prosedürü okursunuz dedi. Eczaci abla da 3 saat olsun aralarında dedi. Cerazetteyi 8 de iciyorum antibiyotihi 11 de. Bir de ben antibiyotik ve doğum kontrol hapi kullanildiginda gebelige yol oldugunu vs. Gibi seyler duydum o yuzden sordum. Antibiyotigin kagidinda da östrojen hormonu iceren ilaclarin etkileri azalir mi ya tam cumleyi emin değilim böyle yaziyordu. Yani sormak istediğim şu😬 antibiyotik kullaniyorum diye dogum kontrol hapi nin etkisi gider mi☺️