Merhaba hanımlar 37 gün oldu lohusayım. Normal doğum yaptım bir ay kan ilacı kullandım. Kan ilacı kullandığım süre boyunca doğum sonrası akıntım vardı ilaçla birlikte bitti. 4-5 gün hiç bişeyim yoktu temizlendim herhalde diye düşündüm ama 2 gündür öyle bir kan akıntım varki koyu renk ve yoğun. Annem adet olabilirsiniz diyo. Böyle bir durum normal mi yaşayan varmı ?