Kızlar bizim burda içini kendimiz hazırlayıp fırına götürüp pide yaptırıyoruz heryerden olmuyo diye söylüyorum bebeğim kıymalıysa çok fazla atlıyor ıspanaklı yaptırdım içinde ıspanak ve soğan vardı baharat yok ama biraz tuz vardı sizler veriyomusunuz sizce vermelimiyim?