Kızlar doğum yapalı 10 ay oldu ve hiç adet olmadım. Eşimle korunuyoruz yani ger çekilme yöntemiyle korunuyoruz. Dünden beri ara ara kahverengi akıntı var. Biraz daha pembeleşti ve kasik ağrısı var. Hamile olabilir miyim? Daha doğrusu şimdi test yapsam çıkar mı?