nilmur0 Kızlar dün aşı olduk 4 ay aşılarını bir ayağının aşı olan yeri sert ve çok az 2 yerinde kızarıklık var yapabileceğim bir şey var mı bir şey olur mu acaba 😒
baharsirkeci nilmur0 endişelenmenize gerek yok. Bebe yağı ile hafif masaj yapabilirsiniz. Buz uygulama önerilmiyor. Gelmiş geçmiş olsun inşallah
nilmur0 baharsirkeci böyle ayaklarını severken falan kıyafetinin üzerinden masaj yapıyorum ama acıyacak diye korkuyorum. Ama sıkıntı yok yani dimi çok şükür 😊