5 gün önce normal doğum yaptım içten dikislerim var distanda ve küçük yirtilmada var doktor oraya dikiş atmadı .. bugün dikislerim çok yanıyor idrarımı yaparken öluyorum birde idrarımı tutamıyorum hissetmiyorum birden geliyor ve geldiği zmnda tutamıyorum .ve vajina deliğinde et parçası var piskolojimi bozdu o et nedir orda ?