semma007 Hemen herkes bu ay ataginin zor olduğunu uykusuzluk yaşandığını bahsetmiş ama benim bebeğim 3.5 aylık doğduğundan beri uyumaz .gece en az 3 kez uyanırım gündüz yeri gelsin 10 saat uyutmadigi olur acaba 4.aydan sonra tam tersi bizde olur mu 😁🙏