ByAslan vallahi doktorla konuştum kes hiç bişi verme dedi kendi kendine öğrensin dedi yapmayı tembelleşmesin tuvalet ve beslenme akışkanlığı kazandır düzelir düzelmezse tekrar bakarız dediler .. artık çok yoruldum bende bu süreçte umarım geçer sağlık çok önemli hiç hasta olmasalar keşke 😔