Merhaba anneler, bebeğim 6 ay 23 günlük yani aslında artık 7 aylık diyebiliriz. Okuduğum ve araştırdığım kadarı ile bababa, dedede gibi hece sesleri çıkarması gerekiyor ve emekleme hareketleri yapması gerekiyor, adına tepki veröe gerekiyor. Oğlumda malesef bunlar yok. Bu durumda olan var mı?