Asecan Merhaba bebeğim 5,5 aylık ve göğüslerim hala yara olup kanayabiliyor.Ben zaten göğsüm normalde de acıdığı için kanadığını fark edemedim ve emdi.Kakasının rengi koyu yeşil ve pişik oldu hiç yaşayan var mı aranızda yardımcı olabilir misiniz lütfen
Panikatakanne Asecan yaşamadım canım ama göğüsün 5 aydır iyileşmediyse bir genel cerrahiye gitmeni tavsiye ederim geçmiş olsun