sehpayacarpanserceparmak_ Bebegime sut sagip goturuyorumda biberonda 30ml diyor saklama posetine koyunca 50ml oluyo ben kac ml sagdigimi anlayamadim suan?🥴
kevser_unall sehpayacarpanserceparmak_ bende bu şeklide poşette yazanı götürüyorum hemşire biberonla yazan ml doğru üzerine yaz demişti gerçekten öyle biberonde 100 ml poşette 150 160 görünüyor
sehpayacarpanserceparmak_ Findikzadem muratnannsi bende seviniyodum 50ml sagiyorum diye niye boyle yaniltiyolar ya🙄