Selam kızlar. Durumu kısaca özet geçmek istiyorum.
18 aylıktı birşeylerin ters gittiğini anladık,şuan da 3 yaşında kızım. Yürümediği için çocuk nörolojisi kontrolünde gidiyoruz motor becerilerinde sıkıntı var oksijensiz kalmaya bağlı %5′lik bir sorun. Herneyse motor becerilerinde sorun yaşadığımız için özel eğitimciye gittik otizme benzer davranışlar sergilediğini gelişim geriliği olduğunu söylediler. Tabiki hemen özel eğitim,duyu bütünleme, ergoterapi,fizik tedaviye başladık. Bir kaç zamandır karşıma çıkan fulvıc humıc acıd. Çocuğun vücudunda ki ağır metallerin dışarı atılmasını,vücuduna mineral ve vitamin takviyesi yaptığını kullananların çok memnun kaldığını gördüm ve duydum. Aranızda bu tarz bir sorunla mücadele edip kullanan ve memnun kalan var mı??
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim 🌺🌺