Merhaba arkadaşlar 6 ay 7 günlük bir oğlum var gece beslenmesini kesmek istiyorum mamayla besleniyoruz gece uykusuna 8 de yatıyor 11 12 gibi tekrar mama verip rüya öğünü yapıp tekrar uyutuyorum ama sabaha kadar 4 5 gibi tekrar uyanıyor mama içmeden de uykuya dalmıyor. Bizim gibi olan var mı gece uyanmalarını ve beslenmelerini nasıl kestiniz fikir önerir misiniz???🥹