Bugranin-annesi Üniversitede okuyup kredi alanlar var mı benim gibi? Geri ödüyor musunuz Benim işim yok üstte her hangi bi şey yok kağıt geldi ödenmemesi durumunda haciz falan diyor.l?
Mercosey Bugranin-annesi 2019da mezun oldum. 2021den beri ödüyorum. Bu yapılandırma oldu faizi sildiler ya azaldı baya borcum da ama siz ne zaman mezun olmuştunuz.
Findikzadem Bugranin-annesi ödeme erteleme yapmadysanz mecbur ödemeniz lazım yoksa vergi dairesine aktarılıyor ve sonrasında da ödeme yapılmazsa haciz oluyor
fbetul4270 Bugranin-annesi 2021 de mezun oldum Haziran’da ödeme başlayacak borcun faizini sildiler zaten. Eşimde peşin ödeyelim kurtulalım dedi o yüzden ben direk peşin ödeyeceğim.
Bugranin-annesi Mercosey bende 2018 de oldum ama herhangi bi işim yok üstümde herhangi bi şey yok haciz gelse bile bı şey olmadığı için bı şey yapamazlar bence Findikzadem
Mercosey Bugranin-annesi sordum bir şey olmaz yani haciz falan gelmez ama vergi borcu olarak üzerinizde durur. Dükkan açma falan gibi işlere girerseniz açamazsınız onu ödemeden. Devlete falan atanmada sorun olmuyormuş ama. Özel iş yeri açamazsınız vergi borcu olduğu için. Yani daha önce kyk borcu yüzünden haciz gelmemiş kimseye
Mercosey fbetul4270 peşin ödemek mantıklı değil. Hele ki memursanız. Çünkü taksit sayısı tutarı hep aynı kalıyor. İlk ödemeye başladığımda taksit 650 liraydı maaşım 6bin tlydi şimdi taksit faizi düşünce hele 400e düştü maaşım 22 bin ki yine 650 bile ödesem 6binde 650 nerde 22 binde 650 nerde