Arkadaşlar merhaba kızım 20 aylık ve bana kimsenin dokumasını yanaşmasını istemiyor hatta özellikle eşimle sarılamıyoruz bile yanında 😬 hemen git bırak deyip mızırdıyor. Geneldede onun olan şeyler içinde yapma elleme dokunma da diyor sahipleniyor bu durum normal mi nasıl geçirebilirim? Yaşayan var mı?