Merhaba kızım 3 yaşına girecek. Kreşe gidiyor. Aslında öğretmenine göre çok iyi gidiyor. Çünkü okulda çişini klozete yapıyor. Ama evde lazımlığına veya klozetine oturmasına rağmen çişini kreşteki gibi oturduğunda yapmıyor. Sebebi ne olabilir ?
Neden oturmasına rağmen yapmıyor ?
Hemen yan tarafına yapıyor. Çişini tutuyor ve yanına yapıyor. Yaparken hemen fark edip oturtuyorum ve yapmıyor. 5 dk sonra başka yere yapıyor.