Hanımlar 2 ay önce normal doğum yaptım kırkım çıkana kadar kanama oldu sonra kesildi 50. Gün yine kanamam başladı adet oluyorum heralde ama normalde adetm 7 gündü ama 11 gün oldu hala devam ediyor bu normal mi doktora gitmem gerekir mi sizler nasıl adet oldunuz