Bebegim 1 ay 19 günlük bayram alışverişine çıkacağız bebegim beni emiyor mama kullanmıyoruz dışarıya çıkınca arabada uyuyor çok güzel ama bebek arabasında ağlıyor 1 2 saat lc wakiki gidip hem bebeğine hem kizima kendimize alıp çıkalım diye düşündüm ama sürekli emmek istiyor böyle bisey yaşayanlar nasil çözüm buldunuz orda emziremem sürekli arabada karnını doyurup 1 veya 1.5 saat sinra tekrar arabaya gecer emziririm diye düşündüm ama sürekli yapışık gibiyiz siz neler yaptınız ne önerirsiniz 😊